You are full of baloney!

Heej friendz!
Huhuh, jag tenkte vara lite *snell_tjej_87
och skriva nogra rader.
Jag mår bra, typ.

Sitter har, ensam i en stor killig lägenhet.
Eller näei, ensam är jag ju inte.
Men min man är inte här för tillfället.
Hans dudeiga friends är det däremot.
Men jag är nog lite för blyg för att visa mig och lalla runt som vanligt.
Så istället sitter jag här i min ensamhet och äter chips.
Chips is the SHIIIET!

Jag är inne på min 8e påse.
Hajar ni DEN MÅODEN?

Det är ifs 25g chips i varje påse, men det bryr vi oss inte om.
8 PÅSAR FATTAR NI?

Börjar nästan känna mig lite som en duuuude jag med.
Hahah, jag hade vunnit på sånna där, tävlingar på tivoli,
"EAT AS MUCH BALONEY AS YOU CAN IN 1 MINUTE AND WIN BALONEY FOR A YEAR!"

Ps. Baloney ar en slags amerikansk korv.

Jag lärde mig det ordet en gång när jag kollade på filmen Beethoven.
Jag var typ 11.

Sen dess har det ordet fastnat i huvudet på mig.
BALOOOONI.....
........BALÅONI
BALLUUNI...

Hahahah, aaah ni, har sitter jag och skrattar för mig själv.
Nu ska jag göra lite kvinnogöra.
Aså, jag är ändå lite smått feministisk, men jag tycker ändå att det är
kvinnan som hör hemma i..hushållet.
OH NO, jag borde aldrig sagt det har, nu vet jag vad som väntar mig.

Men ändå, det behövs en kvinna i alla hem.
Om man vill att det ska se någorlunda fräsht ut.

För killar är sådär, "Vadå? Dammigt, vart?" *Rör med pekfingret.
"Kissdroppar på toasitsen?Ah, man torkar
bort det om man ska bajsa eller hur?"

För inget är en grej for the average man.
Notera att de själva inte vet om det.

De tror de har städat jättebra men det är bara på ytan.
Det är lite som när man ber Cookie röra om i en gryta på spisen.
Hon kommer bara svepa lite hastigt på ytan,
medan maten bränns fast på bottnet.

*Yes, kul att hennes boyfriend läser här.
Jag ska fnissa massa göökns om henne
här som den busiga...oj..storasyster? jag är.

Ps.2. Min man behöver absolut inte tänka på ovanstående.


Kommentarer
Postat av: Mika

hahaha

2008-10-24 @ 09:59:01
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Arusa

HAHAHHAHAHAHAHAHHA DU E SÅ SKÖN

2008-10-24 @ 21:16:46
Postat av: cookie

jag kan faktiskt röra om maten

2008-10-25 @ 10:26:36
Postat av: Anonym

ljug inte cookie

2008-10-28 @ 10:24:35
Postat av: Fernando

Eooo eeee snaaakka ijnte skiit om min habobi

Ne. Men ärligt hon kan faktist röra om maten, jag har sett : O.

2008-10-30 @ 02:25:51
Postat av: Anonym

oooo om din näsa skulle växa varje gång du ljög

2008-12-28 @ 22:32:28

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback