Photos de Paris.

Här kommer tre kort på ingen mindre än moi.




Sitter och väntar på att de andra som är öppä i Eiffeltornet.
Det var sjuuukt kallt och blåste som fan.
Mina fötter hade helt ärligt blivit till is den dagen.
Jag trodde att sånt bara hände i Sverige på vintern.
Men icke!




Moi dans la cuisine posing n shiet.




Moi inna di carusell n shiet.
*Värsta pirrigt.

Aså jag tog ett asgrymt foto på Cookie
och vår kusin när dom hoppar av karusellen.
Men så kallade Cookie mig för salope en dag så då blev jag arg och...raderade bilden.
Nästan.
Jag skapade iaf en ny mapp i mobilen,
döpte den till bajs och la in hennes bilder där.
Samlat i en bajshög.
Så arg var jag.

Men här kommer den också.





Kommentarer
Postat av: Sacho

Hur kan du inte lägga in bilder på din bror!

du har aldrig ens nämnt honom! stackarn

2008-10-20 @ 11:23:41

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback