Att ha tänder.

Fan.
Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till tänderna i min mun.
Dom är för många och för täta.

Jag vaknar alltid på morgonen ok, nu ska jag inte ljuga..
På förmiddagen av att jag biter mig i tungan.
Eller aså ah, att tänderna sitter fasthuggade i stackars tungan.
Hoitjobbigt.

Jag behöver nån slags skena i käften.

Jag kan inte ens tandtråda mig själv anymore.
Fett kefft med visdomständer.

Och all tandkött som sitter över
o vägrar flutta på sig hahhaha oj, stavfel deluxe.
flytta på sig för att make space for new teeths.
Usch..Jag behöver gå till tannlekarn snart..


OHMYGOD!!!
Jag dör.

Kolla här.

jag skulle googla upp en passande bild.
Skrev först "teeth".
Kom inget spec.

Skrev "Wisdom teeth" och hamnade rändöm på en tjejs blogg.



Så här såg hon ut innan hon drog ut sina visdomständer..





Efter BAM!

Knaaaaaaaaaaaaaaas!
Jag får nog leva med mina.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback