Att tanka hem.

Jag har blivit värsta computergeeken.
Upptäckte det när jag kom på mig själv med att skriva
"tanka hem" istället för "ladda ner".
Då har man ändå kommit långt.

Hahah, ah men tänk er..
"Cookie kan du ladda ner några låtar till mig"?
"Cookie, jag har tankat hem den o den filmen höhöhö."

Man märker ju en klar skillnad på hur det låter.

Det är typ bara MIRC som fattas för mig.
Sen är jag done.
Fit for fight.


Fan vad söt jag blev.
Men äe, är inte riktigt nöjd.
Det där är mer av en traditionell nörd.
Inte en nutida.

Googlade fram denna bild..



Den visar lite mer ungefär hur jag ser ut.
Bara att ah, jag är inte gej
och jag håller inte i mina nippels.



Dagens(nattens) onödiga info:
Jag har en kimono på mig.






Kommentarer
Postat av: cookie

kiimoonoo, which comes from the word, kimoooniii.

2008-09-28 @ 02:19:31
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback