Först jag, nu babyläp.

BabyLäp är sjuk.
Först var det jag, sen blev det han.

Jag åkte raka vägen i till doktorn med honom.
Stackarn.

Han kan inte längre connecta wit di outside world.
Så det kan gå ibland..

Men men, jag litar på vår husläkare.
Fast ah, det är inte HAN som kommer till huset,
utan jag och baby fick åka i illfart till honom.

Inge "doktorn kan komma" här inte.

Äe, nu måste jag krama min killä och sen ska jag till min djob.

Hahah, igår fick jag upp tanken att mitt jobb är som the office.
Serien.
Alla mina arbetskamraret blev till karaktärer
och allt var som på ett stort skämt.

Men, mer om det senare.
Måste kila!

Hejs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara berätta att jag har ritat prima grafer idag i mitt block med den där fina linjalen. Men kuken vad tråkigt det är. I hates it.

2008-09-10 @ 19:57:58
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback