Hej kortfattat.

Fan, jag är sjuk.
Det börjar verkligen kännas höstligt nu.
Snart kommer alla rönnbär falla av träden..
Usch. Ångest.
Hatar att gå på mosade rönnbär.
Jobbig känsla bara.

Hahah, jag hatar att trampa på saker.

"En man på jobbet" är jättejobbig.
Ska kasta ett äpple i huvudet på honom snart.

Hej chefen..
Höhöh.

Äe, fan, den här mannen är seriöst jättejobbig.
Det är förresten bara en tidsfråga att han hittar den här bloggen.
Om han inte redan gjort det.
*Hej.

Fan, är verkligen helt likgiltig nu.
Inget är en grej.
Allt bara e.
Jag hade typ kunnat stirra in i väggen i två timmar utan att ens märka det.

Äe, det är bäst att jag går och lägger mig.
Onödigt att slösa på sovtid.
Imorn ska min man få en fin liten present.
Han kommer typ. smälla av för att jag är så gullig.
Hihi.

Om jag inte bestämmer mig för att behålla den själv.
Aså, jag kan verkligen inte hålla överraskningar.
Jag blir alldeles till mig och bara MÅSTE berätta.
(ärvt från moms)
Inte en enda present har man blivit överraskad med.
Allt har man antingen vetat i förväg eller fått i förväg.
Men jag ska inte klaga, nu var det väl sista gången jag får något.

Äe, men nu är det bäst att jag går och lägger mig, som sagt.




Hoitful bild på mig när jag var liten och likgiltig.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback