Kickstjejer.

Det var uÖuw rea rea rea på Kicks.
Det fanns ett bord som allt kostade 40 spänn på,
och ett bord där allt var på 40% rea.

Jag hittade två fynd uöuw på 40krs bordet.

En Schwartzkopf Got 2 Be Straithening balm för att ah, why not.
Och en grejs för naglarna.

Ställer mig vid kassan och ska betala.
- Kickstjejen: "Ah, då blir det 180 kr då?

- Pascale: Näe, det blir det inte alls det. Det ska bli 80kr.
Dom kostar ju 40kr.
- Kickstjejen: "Ehmm..njaammm..ehhm, nagel tecnologi WÖUW fusiongrejen är det 40% på."
- Pascale: " Meeen den stod där på 40krs bordet tillsammans med alla andra likadana nailrepairs."

Jag tror knappast att det är nån kund som smygit omkring om omplacerat dem.
Jag. Hade kunnat göra värsta kalabaliken nu.
Men jag gör inte det.
Istället hoiter jag i er och er jävla nail repair!
Tänkte jag.

FAN jag hatar mig själv ibland när jag tänker så bra
och inte lever ut mina tankar till fullo.
Hata Kcks och hata kickstjejer.

Jag kommer aldrig bli en Kickstjej.
Hahah..nee..för jag jobbar på terminal.
Hahahah..ah du..eller ah ni..

Men det passar ändå inte mig att vara kicksig.

Men jag fick iaf en Kanebo moussetvål som plåster på såren.
För Kickstjejen var typ konflikträdd.








Min svägerska till sitt barn på 5 barre:
"Kom och duscha nu, annars ska jag
säga till Klara och Lovisa att du e kära i dom".


Hahahahah..
Det är ändå värsta hotet.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback