Lakrits.

Imorn flyr jag landet.
Har inte berättat det.

Ska till Finland.
"AHA! Vad kul! Parta på båten eller?"

Är deet första folk frågar.
Näe..flyg..

Varå, får man inte åka till Finland om man inte ska partaja eller?
Äe, för Finland åker man till om
man är en medelålders singelkvinna i sina bästa år.
Hitta sig en man och köpa med lakrittsi och en massa sprit.

Hittar man ingen man just den gången får man åka en annan gång.
Man kan ju trots allt fortfarande få sin sprit och lakrittsi till bättre pris.

Iaf, jag har redan haffat en finsk man och han är lite halv lakrits som jag han med.
Höhöhöhöhhöh.

Äe.....det tyckte jag va kul.

O-EM-GE!
Han kom precis ut ut badrummet...UTAN SKÄGG.
Nu ser han ut som en finsk zigenare..
Shiie..

BabyLäp är förövrigt frisk nu,
Up n kickin.

Jag är cool och avslappnad i min frilla.
Älskar att inte orka fixa håret.

Tack vare mitt nya Mägic Curl-hej-kan-bara-köpas-hos-frisörer-schampoo
kan jag låta mitt hår vara utsläppt och få världens volym
utan o trixa med det.
Fiffigt va!?
Höhö.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback