Lugna kvällen.

Fan vad skönt det ska bli ikväll att komma hem efter jobbet.
Inget stress, inget, dra på lite mer rouge o lipgloss.
Inget mer highhillz.

Bara läsa bok, eller kolla serie.
Det är valfritt.

Eller kanske sova?
Nää, jag ska vara vaken och känna att jag verkligen lever.

Nu ska jag ta en kopp te och sen ska jag handla lite heminredning.
På tunnelbanan ska jag läsa bitterfittan.
En bok.

Såg att Cookie hade den i bokhyllan.
Tänkte, nu ska vi se vad Cookie läser..Bitterfitta hah?
Hm!

Man måste ju hålla koll på ungdomarna.
Men det visade sig vara en riktigt bra bok.
Inte alls om ungdomar. *Läslus.

Sen ska jag rita..jag vet inte om jag vågar..
Men ah..maby baby att ni får se mina tékningar..*Saga 5år.

Harmoniii!

Kommentarer
Postat av: morfin

Bitterfittan är ganska bra. Kampen!

2008-09-05 @ 23:49:54
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback