Moi!

Torppi!

Nu är jag i öppe i Finland.
Jättemysigt.
Känns nästan som på Övik.
Hahahah..

Jag har vart med om mitt första inrikesflyg idag.
Skoj va?

Nu sitter vi i köket och ska äta iltäleipä aka nattmacka.
Fick hör en grej och jag skulle DÖ av garv..

En gång åt Leo 30 munkar här.
HAAHAHAHAHAHAHAH.

Men jag var tvungen att hålla mig.

Annars så är allt bra.
Har precis saunat aka badat bastu.
Och nu ska jag äta lauantai kinkku aka lördagskorv.

Det finns internet här, som ni ser.
Men den är lite slö.

Men, det går ju bra.

Hahah, det var fett kul i Lule ( Luleå)
Alla där var så vänliga.
Vi käkade på Max, i kön stod en riktig bondkille.
Jag bara väntade på hur soundet skulle låta när han beställde.
- Kassakvinnan: "Heeeeiii!"
- Bondkillen: " MAXMÅÅL."

Hahahah, han sa det så bestämt.
Fast jag blev nästan lite besviken på att han inte beställde SKROVMÅÅL.
Äe, Hejpa, nu ska jag äta.












Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback