Nymålat.

Ja, här sitter jag som en potatissäck
och knapprar på tangenterna som en riktig gurliegurl.
Har precis french manicureat mina naglar.

Skönt att jag är ledig idag, annars hade jag sprungit mot tbanan vid det här lagret.

Jag måste göra ettFAN nu fackades en nail!
Fan vad irriterande.
Jag har inge tålamod med att bara sitta still.
Och det jag tänkte säga var att, bara för att jag måste sitta still så
blev jag bajsnödig.
Men jag kan ju inte torka av mig innan nagellacket torkat.
Ah ni ser, hade jag vart en riktig gurl, hade det aldrig hänt.
Cuz gurls don't poo.

*Avbrott...

Lil' D kommer in på rummet..
 - "Pascale, du ska komma för mami vill det.
Hon behöver hjälp i köket. Hon bakar.
Gå nu till mami."


Jag behövde inte hjälpa till.
Så jag gick på toa och satt och väntade på att någon skulle torka mig.
Hahah, skoja.

Mina french manicure blev inte längre så french.
Ruta ett.

Jag hade tänkt dra till stan idag och kolla runt lite.
Men det får bli en annan dag.
Idag ska det vara chilldagen.
Riktig hemmamode.

Har tvättat och städat och vart allmänt duktig idag.
Ikväll tänker jag dra till gymmet och komma igång riktigt ordentligt.
Ska bli helt fit igen.

Det har ändå varit lite av en utmaning på sistone.
Bootygrow för fulla muggar.

Jag och Darrell vägde oss igårkväll.
Han vägde 26.
När det var min tur och ställa mig på vågen,
skrek han av förvåning, "OJ!!!! En sexa och en nolla!
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTEMYCKET!
SÅ HÄÄÄÄR MYCKET" *Visar stort med armarna.

Hahah.
Fast det var över 60strecket.
Jag tyckte det var bra.

Nu kan jag biffa till mig lite.
Omvandla och lite så dearr va!

Äe, nu måste jag byta lakan.

En viss liten människa har suttit med dagisbyxor i min säng.
Han varnade mig och fnissade till lite innan han lade sig,
"Jaag sätter mig med dagisbyxor i din seeeeng Pascaaaale...."
och vips var han där..

Han vet verkligen hur man ska retas.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback