Sitt inte på marken.

Jag hatar folk som försöker spela märkvärdiga.

Som den här tjejen till exempel.



Jag får nästan damp och vill sparka på henne.
Ohhh vad jag ville sparka på henne den kvällen!
Hon satt och pratade i telefon.
På golvet.
Mitt i vägen.

Varför?
Det finns ju bänkar man kan sitta på.
De var inte ens helt upptagna.

Usch.
Alla som sitter på marken hatar jag av hela mitt hjärta.
Speciellt ungdomar som sitter på tunnelbanegolvet.
Som har ritat och skrivit på sina byxor.

Äe, dom gillar vi inte.
Ett helt gäng är dom.
Och måste dom alltid sjunga?

Kommentarer
Postat av: morfin

Haha, ja det är sant. Fast det är värre med de som sitter i trappor tycker jag... Gärna när det sitter typ tre-fyra kids och VÄGRAR flytta på sig när en annan ska gå upp för trappan. Jag hatar kids.

2008-09-02 @ 23:07:44
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback