Tampongtramp.

jag glömde bort att jag hade skapat en ny grej.
Dagens onödiga info.

Så här kommer ett:
Dagens onödiga info:
Idag trampade jag på en tampong.

ABO näei!
Det var inte alls onödigt!
Det var äckligt och helt nödvändigt att berätta för hela  världen.

Det var nästan värre än när jag trampade på en snigel.
Själva tanken att någon skulle haft den i sin cuutch äcklar mig.
Men nu var det ju inte lika slemmigt som snigeln.
Äs a mädr of fäkt var den inte ens en gång använd.
Men ändå.

Själva syftet med den var äcklig.
Eller ah, fullt normal egentligen,
men bara okej om det är ens egen.


Nytt försök till dagens onödiga:

Jag hatar MTV reklamen den där
ööööööö ääääää uaa yä yä ua ua öööööööööä yä yä uäu äu.

Joooooooooooo!
Ni vet visst!
Aså, den där reklamsnutten med orange bakgrund
som brukar komma mellan låtar o så..
Mm..den.
Jag hatar den.




Kommentarer
Postat av: cookie

mamma sa att hon säger upp bekantskapen med dig.

2008-09-09 @ 22:11:00
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback