Ni kan vara avslappnat.

Fan vad skönt att vakna utan väckarklocka.
Ok jag laa några larm rätt sent utifall att.
Men de behövdes inte.

Idag hade jag inte tänkt vara så värst produktiv.
Det blir mer av en slappa hemma innan jobbet-dag
Känna mig ostressad osv.

Hahah, för några dar sen stod jag och väntade ensam på nattbussen mot förorten.
Eller ah, ensam och ensam..
Jag hade sällskap av 9 "tuffa gängster-grabbar" i 16årsåldern.

När bussen inte var där i tid började vi alla undra och man hörde en massa
"Eyy", "abbåå", "deras mamma", "jag säge tiroom".
Till slut gick en av grabbarna fram till en annan buss och frågade what's up liksom.
Ah, den kommer strax, svarade chaffisen.

Grabben tackade och vände sig om mot sitt gäng..
- "Ingen fara grabbar, ni kan vara avslappnat."
Alla börjar garva.

(Ah, helt från ingenstans att jag berättar det här, men egentligen inte,
för jag tänkte på det när jag skrev "slappa hemma innan jobbet")

Men ah, ååh, jag kände mig fett mobbad där
jag stod och försökte hålla mig för skratt åt deras internskämt.
Men det var ändå kuwl.

Apropå mitt gängster o gherrow-tema som jag är inne i..




Parkera inte cykeln utomhus.





Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHA, skööön bild! :D

2008-09-25 @ 13:38:11
URL: http://anniec.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Haha mm..

2008-09-27 @ 08:18:06
URL: http://hardknockliife.blogspot.com

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback