Google translator.

O-EM-GE!

Jag har precis upptäckt Googles översättning.

Översatte pascale.blogg.se till engelska för o kolla deras mode.

"Nothing is one thing" - "Inget är en grej."


"Medan papi trixar i köket sitter Darrell och väntar.
Nöjd och nyvaken i pyjamas.


"While papier smuggled into the kitchen sits Darrell and waiting.
Satisfied and nyvaken in pajamas."


WHILE PAPIER!
Hahah!

Kolla här då..
"Darrell vred huvudet långsamt mot mig med underbett." -

"Darrell angry head slowly towards me with the underbite"


Eller här..

"Fan it is so damned kefft of me not to be able to handle more stuff at the same time.
The fact that I can not "have a lot of balls in the air"
As people tend to put it in CV: n. "


Men mest av allt gillar jag det här:

"We must keep an eye on young people.

Hahah, jag tänker mig en ol' Päl som e trött på ungdomar.
*Vänder tillbaks mot sitt torp med en bössa.

Äe, det här med Google translator, det gillar vi.


Kommentarer
Postat av: Elsa

hahahhahaha JAG DÖR vad Gooogle är smart asså!



shit. jag skrattar fortfarande.

2008-09-16 @ 20:51:34
URL: http://bartendressa.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback