Varma chocopops?

Rolig morgon.
Hahah.

Idag skulle papi(farfar aka min far) lämna Darrell på dagis.
Darrell fick för en gångs skull äta chocopops till frukost istället för gröt.
Han var helhajpad..

Medan papi trixar i köket sitter Darrell och väntar.
Nöjd och nyvaken i pyjamas.
Kollar barnprogram.

Äntligen ställer papi fram skålen och Darrell hugger i.
Snabbt ändras hans min till..
ah, jag kan knappt beskriva hur olycklig han såg ut.

Hela morgonen var förstörd.
Inget var roligt längre.

Jag sätter mig vid bordet med mitt vanliga morgongröt.
Darrell vred huvudet långsamt mot mig med underbett
som om jag åt en skål med godis.
Jätteavundsjuk..
Blinkade långsamt med sina stora ögon.
Han såg ut att börja gråta när som helst.

Darrell, ät..
Darrell varför är du så tyst?

Darrell?
Hallå?

Darrell drar fram handflatan på ren juggevis och säger;
-" Papi VÄRMDE chocopopseeen".

Att papi VÄRMDE chocopopsen,
det var det värsta som kunde hända.

Jag kände verkligen medlidande.
Gick snabbt upp och hämtade en ny KALL skål med chocopops.

Så olyckligt det kan bli ibland..




Kommentarer
Postat av: Mika

hahahahahahahahahahaahhahahahahahaha

hahahahhahhahaahhahahahahahahahahahah

hahahahaha nääääee!

2008-09-03 @ 17:35:26
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback