Watch out.

Ikväll är en sån där frikväll.
Där man inte har någonting planerat.
En sån kväll då man helt rändöm kan komma på nåt.
Eller en sån då man bara nöjer sig med att stirra in i väggen.
Jag har inte valt än.

Just nu äter jag nudlar.
De är ju en grej.

Sen kanske jag drar iväg och gymmar.
Startar upp det ordentligt.
Aså JA, jag vet(obs, det här säger jag endast till mig själv)
Jag är lat, grinig..tjatig.
Men jag har ju vart sjuk(Till er)
Det är därför jag inte lyckats så bra med min träning.( Till oss alla.)
Så. Nu vet vi liksom.

Men FAN vad fit jag kommer bli!
Hahah..Jag älskar allt det där som "kommer hända".

Fan vad jobbigt.
Jag sörplade precis i mig nudlar,
hade huvudet böjd över skålen och åt sådär
som man aldrig skulle äta framför sina svärföräldrar.

Och så hände det.
Jag fick en nudelkallsup.
Hajjar ni jobbighetsmoden?

Äe, kallsup är inte kuwl nånstans.

Jag har en ny webcam.
En Kenzastyle.

Den är faktiskt grym.
Lågitech OuickCam Pro 900 heter den för er som undrar.
Så nu kan man se mig i HÅ-DE kvalitet.
Höhöh.





Tog ett testkort med fakesmile..



Klas-Patrik ville också vara med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där andra bilden ser lite läskig ut. Det ser ut som att du har enorma boobs, heter Tania, går i nian och delar ett litet paket Prince med Koffe på rasten.

2008-09-18 @ 13:08:20
Postat av: Mika

Du har ju fräknar!

2008-09-18 @ 13:29:13
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Pascale

Hahaha Miki, det är inte fräknar, det kallas finnar hahahah. Nä men det är ärr från finnar..eller kanske cancer?

Vaa, att jag har enorma boobs, ok det vet ju alla! Men att jag heter tania o röker prince, never!

2008-09-18 @ 14:25:34
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback