ÅH! De e iiiinte pall!

Åh, felköp nr 2.
Min foundation jag köpte är fan för ljus.
Hur fan kunde jag bara lita på Anette, utbildad Cliniquetjej på Kicks?
Vad fan vet hon om min hy?
Visst, dom säger väl rätt o så.

Men hon tipsade mig om en färg som jag innerst inne visste inte var rätt för mig.
Hon ba. nee denhääär färgen e jättebra på dig den kommer passa dig.
Honny, nr 07, fastän jag alltid brukar använda nr 13.

Jag sa att jag tror att den kanske är för ljus för jag får lätt färg i solen.
Hon ba aa men då kan du köpa till nån grej me bara pigment lalala.
E:et var med där med, hon samtyckte med Anette(namnet är fingrerat)
Eller ah, rättare sagt påhittat.

Elsa ba: ah TA DEN PASCALE! DEN BRUKAR JAG HA NÄR JAG VART PÅ SEMESTER!
Och jag ba, stod där med mitt underbett och lät mig övertalas av vita människor.
Åh, jag hatar mig själv ibland.
Att jag liksom, tror att andravet vad som är bäst för
mig bara för att dom har mer koll på det där med smink
och uööuw foundations o fuktkremer än vad jag har.

Åaaah varfööör!
Hahah, vad grovt "vita människor", men ni fattar.

Det är lite som ifall jag hade gått till en vanlig hårfrisör
och hon klippt mig och 5 min efter när mitt hår torkat hade
jag sett ut som en pudel med page. och lugg typ.
Det är därför jag aldrig varit hos en frisör.
Jag är rädd att dom ska klippa mig fel.

O om jag går till nån afrofrisör hade dom väl velat straighta
till mitt hår och använt starka produkter för att "mjuka upp håret".

Imorn ska jag prova och lämna tillbaks sminket.
Har ju inte använt det bara konstaterat och jämfört med min nr 13.
Äe, jag sa ju att jag hatar felköp.
Och jag hatar att behöva lämna tillbaks grejer också.
Slöseri på tid.

Jag berättade för mamma om annette på clinique o mamma ba.
NÄE! Men du ska aldrig lyssna på dom! Dom vet ingenting!
Då ville jag typ gråta.
Nu ska jag bädda rent och vagga mig själv till sömns.

Äe, det är inte lätt alla gånger..

Om jag skulle rabbla upp alla gånger jag gjort felköp..oj oj oj..

OH MY GOD!!
Jag kom just på mitt 3e felköp för dagen.
Shit!..Jag tog till och med kort på det hur kunde jag glömma!!!
Vänta....

Shiieet, jag höll på o cål it a day me bloggen o posta inlägget men STOPP O BELÄGG!


Köp aldrig isostar.
Jete-ekli.
Jag blev aldeles förvriden i ansiktet.
Som på dendär filmen me Will Smith.
När det var aliens..
 MEN IN BLÄK!

Och han läskiga mannen som hade farmers byxor på sig.
när han fick en alien i sig eller nåt, o blev jätteläskig o förvriden,
han ville ha jättemycket socker.
En hel burk.

Aja, grova sidospår.
Nu går jag.



Men EN sak har jag inte gjort felköp på..och det är på Leo.
Ett riktigt kap!
Aja, jag lämnar er och mig själv med det.

Kommentarer
Postat av: cookie

hahaha, han var såhär: mooore. moooore. MOOORE.

2009-04-27 @ 13:43:46
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Elsie

haha shit, sorrrry liksom. men ärligt nu, om de inte låter dig byta, köp en mörk foundation på mac o blanda för resultatet blir skitbra... ELLER om du verkligen e trött på livet så kan jag ta den dära o så köper vi en annan till dig. ajt couzin?

2009-04-27 @ 14:09:11
URL: http://bartendressa.blogg.se/
Postat av: Annie

Den SER äcklig ut, bara flaskan lixom ;P

2009-04-28 @ 17:31:49
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback