Booriehandl och bilder.




Äe, det är inte lätt alla gånger.
I-landsproblem tänkte jag säga.
Fast det är nog mer av ett u-landsproblem.
Hahah..

Köpte ett par jinns iaf.
För en ynka summa.
För jag får lövhandels av alla mina tänkte jag.
Sen kom jag på att men åååå. jag FÅR inte lövhändls.
Jag HAR lövhändls.
Det är ju en viss skillnad.

Och här har jag gått omkring o ba:
Ååå duumma jinns som ger mej lövhändls!
MAMBA HELLÖÖW!

Som ett barn - *dumma cykel som gjorde att ja ramla!

Fast idag när jag prova fick jag booriehändl.

Det var på Bikbok.

Men ah, dom har väl bara jinns för små Sanna, 17-rumpor.
(Alltså Sanna som i Susanna.)

MEN OM JAG KANSKE SLUTA äta mackidönnals
helatin by myself då kanske dom försvinner.
Ah, jag sitter faktiskt alltid själv på macdonalds.
(För jag har inga kompisar.)

Nää men för att jag väljer att luncha själv.
Det är skönast så.

Pallar inte vara trevlig och Anitig hela dan o till och med på min lunch.

Mamma har sagt att hon aldrig skulle sitta Mcd själv.
Att hon skulle känna sig obekväm.

Ah, jag känner typ inte av sånt.
Känner mig typ. självständig och
som att jag kan ge all uppmärksamhet ti mig själv.
Typ skämma bort mig själv och köpa allt jag vill, gå vart jag vill osv.
Det är rätt skönt.




Här sitter jag och trycker.
Jag har en egen toalett på jobbet.
Höhö, nää.
Men det är typ bara jag som går dit o jag går alltid till samma.
Så nu känns den som min.
Det är jag som paxat den.




Sen kom jag hem och ah,
provade mammas pälsväst from di 80ies.




Och tog lite idol-kort på mig själv.
Fast a det var ju nyss nyss nyss.
Så nu är vi tillbaka i reality time.

Det nyaste senaste med mig är att jag blivit helt kär i en soca låt.
Blev det för en tio minuter sen kanske.
Ladda här.
eller lyssna, äii ällä kän jora littiiiiee..zöm döm vill!
Eller ah, lyssna bara.
Guw..ja e ingen fildelare.
Jag vill inte hamna i finkan pga nya IPRED-lagen.


Kommentarer
Postat av: cookie

shit ipred förklara.

2009-04-08 @ 22:27:03
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: B.

Känner detsamma med bootyhänget där alltså! Tyvärr är det inte många jeans som tillverkas för booty tjejer i Sverige.



Hehe.

2009-04-09 @ 01:43:00
URL: http://walkitout.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback