Bulltjej_87 och Pippi-ångest.

Sitter och äter bulle från Gateau.
Verldens gowdaste kanelbullar gör dom.
Hade fryst in några igår, för att ha som snäkz.
Jag har blivit helt bullig.
Bullpascale.

HAHA!
Vad knas.
Jag tar tillbaks detdär.

Ah, men jag vill bara ha och haa.
Jag har liksom ingen spärr på hur många bullar jag kan äta.
Inget e en grej liksom.

Oj, nu kom mina småkusinisar hit!
Måste gömma bullar.

Beärbe aka brb aka be right bäk aka är strax tillbaka!

................................

Så.

Dom är så söta.
Små gulliga 6åringar. utan framtänder typ.
Tvillingar, en pojke en flicka.
Nu sitter dom och kollar på Villa Villerkulla.
Eller Pippi Långstrump som det heter i folkmun.

Usch, Pippi är ångest.
Jag kommer ihåg när jag kollade på det som liten.
När pippi hade tappat bort Tommy o Annika o dom letade efter varann.
Pippi var i en tunna och flöt i en fors typ. o ropa: "Tooommyyyyaaannikaaaa!"
O dom ba. - "Pipppiiiiih!"
O Pippi ba: - Toommmyyy yaaaniikaaa!
O dom ba: - Piiippiiihh!!
O Pippi ba: - Toommmyyy yaaaniikaaa!
O dom ba: - Piiiiippii!!

Och så GÅR DOM FÖRBI VARANDRA O INTE SER ELLER HÖR!
Asåååååå..haha!

Usch. Det var så ångest för mig att jag knappt kunde kolla klart.
Bytte typ kanal.
Hahah, jag pratar alltid om "när det var jag upptäckte ångest".
Och den ritkiga ångestupptäckten trodde jag var när
jag blev anklagad av att ha kollat på en tjej i duschen,
och ah, den var ändå grov.
Men då var jag typ 11.

Och pippi-ångest-incidenten, den började ju mycket tidigare.
Så ah, pippi var min första ångest.

Gårdagens ångest var igår på tbanan.
Hahah..mannen som satt mittemot sov med armen lutandes mot fönsterblecket...
Ah..ingen måod..MEN!...hans arm halkade ned hela tiden,
och han tog upp den som stöd där igen.

Jag ser att hans arm sakta glider ner igen....
tre sekunder går, BAM! armen ramlar ned, han tar upp den igen..
tre sekunder går..BAM!

Han tar upp den igen och så
höll det på i hör och häpna - 15 min som var min resetid!

Vet inte hur länge han satt kvar sen.
Men det var jättejobbigt.
Att han inte gav upp.
Jag vart typ. fashinerad ändå.



Såhär typ, fast sovandes.
Men aså. han sov ju inte HELT,
så då borde han ju endå vetat vad han höll på med.
Åh, hahah..aja. Jag tänker för mycket.


Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Haha pippi, alla har vi våra minnen från pippitiden =)

2009-04-05 @ 19:05:10
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Sändrä

hejsan , hur har din helg varit då ? kraam

2009-04-05 @ 19:12:39
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/
Postat av: cookie

HAHAHAHAHAHA, tommyyaannikkaa!

men jag gillade den, jag kollade på den för inte alls så länge sen.

jag hatar när tommy slickar sig om munnen när dom har rymt hemifrån o kollar på mat i ett skyltfönster.

"kyyckliing.. KÅÅLdoolmar!"

2009-04-05 @ 19:26:52
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Elsa

hahahaa...det där med armbågen e såååå roligt. asså jag skulle ha behövt byta plats för jag skulle ha garbat sööönder mig.





en annan armbåge-grej e ju när man ska luta huvet mot handen sådära drömmande o så sätter man armbågen mot bordskanten, men MISSAR! haha då ser man dum ut. Love it

2009-04-05 @ 23:07:28
URL: http://bartendressa.blogg.se/
Postat av: Fatima

anklagad hahaha...

2009-04-06 @ 02:47:03
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Mika

haha omg. jag har verkligen sett det där med. Måste varit samma dude

2009-04-08 @ 02:50:51
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback