Häppy måndej va.

Äe, nu äre dags!
Dags att säga hej.
Dags för lite nyskapande.
Dags för lite serietittande
Dags för lite uppdateringar.

Igår hade jag en heldag med träningsaktiviteter.
Jag är så jävla grym.
Powerwalkade med en vän runt hela Hägersten
och sen lyfte jag skrot på gymmet.
Jag har ändå haft bra gymdiciplin på sistone aka förra veckan o helgen.


Så det blev inget festande för min del, bara kvalitetstid med familjen.
Fast fan..aså en grej..dendär fullbary-machine..
Jag har tjatat om den tidigare..

Denna:




Aså!!!!
Jag hajar verkligen inte hur folk pallar kriga 40 min på den!
Jag klarar typ 5 min sen dör jag av uttråkning och utmattning.
Den är så jävla jobbig och, ah...allt med den är jobbigt!
Men ah, mitt nya mål är att klara 20 min på den sen är jag king of the world.
Aså för fan, så mkt som den lovar o så, så borde det ge litte utdelning va..

Jag måste få in i mitt huvud att träna är inte fnittrigt kul
utan det ska KÄNNAS och ge RESULTAT!
Så ere bara.








Det ska gå SNABBT att laga mat, tycker Darrell, 5 år.
Det här var vad jag möttes av när jag kom in i köket i helgas.
Inga konstigheter.
(helgas, nu är vi där igen...kan man säga så?)

Äe men det är väl klart man ska äta korv med brö på helgen!




Kommentarer
Postat av: Fatima

asså. Pascale.. du måste sluta, snälla.. med att lägga upp hår bilder, jag får grov ångest

2009-04-21 @ 04:14:25
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Pascale

Haha mäh! Jag kan ju inte reducera! Ditt hår växer, ta bara hand om det och ha tålamod.. en gång i tiden hade jag tre raka släsh spretiga hårsstrån på huvudet och var jätteolycklig, en annan gång rakade jag av dom tre stråna, en tredje gång vart det som det är nu. Men hur är ditt hår när du inte permanentar det? Är det inte afro då?

2009-04-21 @ 22:27:00
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Fatima

njaee.. det är afro men typ rakt afro.. men d va länge sen.. hoppas d blir bra nu iallafall!

2009-04-22 @ 22:40:04
URL: http://foljfatima.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback