Jump For Joy.

Shiiiieeet!

Asååå studsmatta är den nya MÅODEN!
VÄRSTA träningen.
Ta min puls nu säger jag bara!
NEEEJ NEEEJ! TA MIN PULS JA SEJJE TIREEJ!
NEEJ NEEEJ BRUUSHÄÄN, TAREN JA SVÄ JA SVÄ!
Äe, de var grymt.

Jag läste på nätet nånstans "hoppa dig smal".
Vi har ju en liten studsmatta hemma.
Närmare sagt momz.

Men när vi var små fick vi aldrig hoppa "fullt ut".
Aså vi fick hoppa anständigt.
Hahah!
Typ, knappt lyfta fotsulorna.
Hahah..hon är så försiktig, vår mor.

Iaf..jag tänkte äää!
Amma duu it!
So i did it.

Hoppade till soca i 15 min.
Och 5 minuters studsande ska alltså ge
samma resultat som 30 minuters snabb promenad.
Det var både roligt och jag drack en hel vattenflaska.

Nu e frågan om jag ska ti gymmet..?
Ska jag?...

JAAA FAN! De klart jag ska.
Älskar min egen hajp ibland.

Såhär säger Expressen iaf:
OBS! Allt läses med talröst.
Jag tänkte att alla får säga sitt...


"Minskad belastning av leder."
- Eyyy de tchåk bra jy! - Tycker Amir från Rissne.

"Låg skaderisk, skonsam för knän och rygg."
- "Skooonsaamt, och bra för underliiveet", hade Anette sagt.

"Effektiv viktminskning eftersom både konditionen
och muskelmassan stärks och förbränningen då ökar."

- Hälsar gyminstruktören Tobiiiaas.(Babyface med värsta kroppen)

"Formar och ger fastare muskler i framförallt lår, stjärt och mage."
- Tycker Sussie - aerobic-sälskaren.
Hon har ALLTID hästsvans och den hoppar extra mycket
sådär heejheej*vink jag har hästsvaaanz!
Ps, hennes favvolåt är: be my lover wanna be my lover" Ds.

"Ger en avstressande känsla.
" - Anette som talar igen. *Djupt andetag.

"Regelbunden träning ger bättre sömn.
" - Konstarerar Doktor Wideberg på Rehabcenter.

"Bättre motståndskraft mot sjukdomar och skador.
" - Idrottsläraren Stefan, ni vet han med det fasta handslaget.

"Du blir mer produktiv både på jobbet och på fritiden."
- Eva, som har hand om personalfråger på Domus.


Äe, studsmatta gillar vi.




Kommentarer
Postat av: rebban

haa a haa den var bra :)

2009-04-08 @ 20:25:16
Postat av: rebban

haa a haa den var bra :)

2009-04-08 @ 20:25:37
Postat av: cookie

hahaha eehmike ruuli

2009-04-08 @ 22:24:45
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback