Love life.

Åah, vilken underbar morgon.
Fan vad klyshigt det låter.
Lite som att jag heter Annette och är en kvinna i mina bästa år.
Som att jag blundar när jag promenerar ute och ler över livet.
Men ah, jag har typ blivit så.
Tänk vad mycket våren kan påverka.
Och sömn.

För jag har sovit i 9 timmar.
När jag vaknade så - hör och häpna..
Då drog jag isär gardinerna och öppnade fönstret för att vädra in lite fresh air.

Fattar ni vad opascaleigt?
Aså, det första jag gjorde liksom.
Höhö, nä de kanske ni inte gör alla.
Men det är inte likt mig.

Och nu har jag hela 30 min på mig att bara sminka mig.
För ikväll ska jag ut.
Hahah..skoja. nä men jag ska inte sminka mig för ikväll, utan för att jag ska jobba.
Men IKVÄLL då ere utgång!
Och ah..shit..jag ska dricka..
AH! Det ska jag.
För det är jag värd.




Kolla nya Magnumglassen.
Dom skojade inte med paketet aså!
Den bara ligger där i en box.
När jag öppnade blev jag sådär haaaaaaaaaa, och hörde ljuv himmelsk musik typ.
Fan, aså newtek-grejer ska alltid vara så överdrivet.
Boxen kostar väl mer än själva glassen.



Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Hello!



Jag gillar din blogg och sättet du skriver=) Coolt med dom nya magnum paketen, som att man får en present varje gång man köper glass lixom haha. =)

2009-04-04 @ 19:15:45
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Fatima

Exlusive shiet!

2009-04-05 @ 03:16:09
URL: http://foljfatima.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback