Mammas lilla.

Heheej gott folk.
Jag sitter och äter chokladkanin från Lidl.
Kaninchoklad.

Kom precis hem.
Äe, jag har vare o lyft lite skrot va.
Höhö.
Inga konstiheter.
Äe, de full rulle där på bilverkstan va!
Höhö..nä, de ere ju inte.

Såå kul ska vi inte ha det.

Jag har varit på gymmet såklart.
Och nu festar jag till det*latino-axelskak med påskgowdis.

Fö på påsken då e alla mammas barn barn igen.
Och då får man choklad.

Bara att dom minskas varje år.
Jag är fortfarande kvar på stora kaninen.
Mina bröder har fått små.

Vänta ska visa..





O där e min liksom.
Ah det är bara att vara glad så länge det varar.
Vem vet, nästa år kanske jag också får en liten kanin.
Men jag klarade mig detta år, för jag gills fortfarande som mammas lilla!

*näää-rää nää-rä nääääääää-rä!
(alltså ,jobbigt barn som pilutta-dejar.)

Ps. Idag hade jag randig skjorta på jobbet.
Haha! Vilken skildring..
Ah, men jag var ändå lite cool typ.
Nästan som att jag kände mig oh-åå oh-åå oh-ååå-å-å-å! *Bayonce-walk. Ds.

Äe, nu måste jag hoppa in i duschen.
God natt på er!



Kommentarer
Postat av: cookie

men ditt julchoklad kalender bäst före datum haqr faktiskt gått ut. mitt gick inte ut i julas :D:D

2009-04-08 @ 22:29:29
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback