Poppin my collar ska detta inlägg heta.


Äe, det finns typ inte ord för hur duktig jag varit idag.
För jag har tagit mig tiden och strykt mina skjortor och
pikétröjor för framtida kongresser.
Nä men så man kan se liite fly ut om dagarna och så.
Eller ah, lite mindre fly kanske.

Man får nästan lov att se tråkig ut.
I vanliga fall klär jag mig som att uööuw hela livet är en fest.
Som att allt bara är...en latino-axelskak.
Men det har man ju märkt nu på senare dar att det inte är.
Så ah..

Annars så...är allt bajs.
Bokstavligt talat.
Höhö.

För jag är nämligen magsjuk.
Det blev jag i eftermiddags.

Ska lägga mig nu och hoppas på bättre tider.
Imorn är jag frisk och kry.
Ska göra voodoo på mig själv.
Dricka lite rhum och typ dra ett streck med
det längs pannan och viska heelande ord på creol.

Förresten, jag har börjat ignorera folk som inte är pall.
Så om du känner dig träffad, så är det probably to good to be true.
Eller hur är det dom säger, på engelska Hustler-serien?

Jag brukar aldrig vara den som ignorerar folk, eller är taskig..falsk etc.
Är väl alltid snäll..tycker jag.
Men ibland får man faktiskt lov att..bryta grejer.
Och jag är inte den som oueee känner "omar från flempan"
Jag har mina vänner och trivs med dom.

Känner mig typ..för gammal i sinnet för
att skaffa löst folk aka omar från flempan-folk
Man är inte 15 längre.

Sen finns det alltid folk man klickar med och som automatiskt blir ens vän.
Missförstå mig inte nu, typ att jag är en surgubbe som bor i ett Torp.

Jag älskar att träffa nya människor, prata osv.
Men jag är bara så trött på hela..konceptet.
På att man ska känna mångaa, veta vem alla ee,
hälsa på så många i stan som möjliiigt.
Ha alla på facebook..

Nej, jag vill inte ha dig på facebook för att du sett mig
ute en gång och vi har 2 gemensamma vänner!

Men det jag försöker säga mest med detta är väl att..
Grabbar..
Ah, jag vill inte ha killkompisar som bara vill vara vänner.
För det är det ingen som vill.
Jag är nog mer naiv än stroppig.

Sådär, "ah men vadåååaa, han sa ju bara att min rumpa var läcker,
ämee ja mennar, dee var ju bara en fin kommentaar det fattar ju vem som helst!
*Birgitta, 43 o fattar ingenting.

Han ville ju bara bjuda hem mig på en kopp kaffö vaddå?

Hahah, nä men..ni hajar.

Äe, nu är det sovdags.
Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahahaha "omar från flempan", sååå typiskt!

Men håller verkligen med, jag pallar inte heller med det där:

"shit azzå du vet hon tjejen som va tillsammans me den där killen? Min kompis e kusin med hennes fd. bästa vän och han sa att hon e tillsammans me han där andra killen som va me hennes kompis förut, omg".



Och Gud vad vacker bild!!

2009-04-22 @ 19:00:32
URL: http://twinhood.blogg.se/
Postat av: e'

(fan vad vacker bild :O skitvacker..plus, älskar ditt stora hår som sett på några bilder!)

2009-04-22 @ 19:30:31
URL: http://www.smdh-ncncnc.blogspot.com

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback