Prao-elever är bajs.

Jag hatar prao-elever.
HAHA!

Jag syftar på högstadieelever. - hajpa inte upp er, hugg inte tag i telefonen
o ring o skäll ut mig nu, alla praktiserande vännör.

Nä men aså, är inte dom hoitjobbiga?
Små glin som ba förstör o e kaxiga o kommer försent.

(här vet jag att mamma reagerar, - jag kom själv försent när jag var praoelev på hennes jobb.
Men dom tyckte typ att jag var gullig så det gjorde inte så mycket)


Och gör fel för sig.
Höhö (motsatsen till rätt)

Ah, men nu har jag gått och väntat på mina nya glasögon hoitlänge o inget har hänt.
Så jag tänkte ÄÄ..jag får väl ta saken i egna händer.

"Tant sa till tant att tant skulle komma ti tant.
Men om tant inte kunde komma till tant..så skulle TANT komma till TANT!"

Vart fan har jag fått det ifrån?
Nån grej från när jag var liten.
Ere nån mer som hört det där?
Eller kanske sätt det på tv?
Åhh, det är så jobbigt när man inte minns.

Iaf, bäk to träk..

Ringde, o då har dom vart klara sedan 20e mars o då ska jag fått ett sms.
- "Men det kan ha varit vår praoelev, det är fler som har klagat."
Sa kvinnan i luwren.

Så äe, nu ska jag traska dit och hämta hem dom.
Visst känns det som att jag kommer ha gummistövlar när jag traskar?
Fast, äe, så kul ska vi inte ha det.
Ska dra till gymmet efter det så blire fler flugor i en smäll och jag e effektiv.
Bam bam bam!
Allt bara flyter på.

Det gäller o planera.
Därför ska jag köpa mig en liten kalender som ska få heta Kalendris - po grekiska.
Eller BabyCäl, om man vill hajpa till det.




Den gulligare varianten.
När man är sådär, GO o sneell och aaalltid
fiins däär o...e sådär....drömmande..och..romaantisk.
Jättesöt o rund rumpa har man också, men man är ändå sådär..nee men sluta nu...hehe..blyg typ.
*Nu fick jag sockersöt pipig röst.
Den som e sådär hihi ..hej.typ, flickvänsmaterial uööuw.




Sen har vi den här varianten.
Den allas killar fruktar att man blir efter några månader i ett förhållande.
Ens rumpa är ingen rumpa längre, utan en kacka med endast en funktion.
Hahah..sån är jag nu.
Fast ja, det är klart killar vill att man ska kunna känna sig avslapnade i deras närvaro.
Men bara för att dom sagt det betyder det int e att dom vill att man tar det ti fullo.
Hahah, äe det har jag märkt iaf..


Näe! Nu drar jag.
Hejs.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Assa! Ditt har!! Fan vad fint.. det ser helt luftigt och fint ut..



Jag ska kopa den dar kramen som du tipsade om. Maste ocksa sluta tvatta det lika ofta...

2009-04-01 @ 15:42:26
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Fatima

Ditt har! Aaah.. det ar helt fint och luftigt!

Jag ska kopa den dar kramen du tipsade om och forsoka tvatta haret mindre, sen KANSKE om 5-7 ar kan jag fa din look.

2009-04-01 @ 15:44:24
Postat av: Elsa

min rumpa har blivit en kacka... :(

2009-04-01 @ 17:28:45
Postat av: dixie

Vet inte hur jag kom in pa din blogg eller om du ens minns mig..fran posten,nagongang..daniels foredetta van..med vafan,anyways ditt har e SJUKT snyggt pa den har bilden,had to tell it to ya..skit fina curls i must say..u rocking it good/ Hanna "Dixie"

2009-04-17 @ 13:48:53

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback