Serieeeeeeeeerrrrrrr gimme gimme mååre i HD-kvalitä.

Aså guuuwd!
Jag håller på och smäller av för att min nya läp är så bra.
Kollar på serie nu, har precis käkat broccoli o ätit med acokado och lite kalkonsalami måod.
Fett gott.

Nu tog jag pause för att fixa kaffö o skriva HUR HAJPAD JAG ÄR!
Fast jag skrek det. skrev-skrek.
Alltså sådär att man ska fatta hur pass hög hajp
det var på måoden för att det är stora bokstäver.

Solen skiner ute, fast jag är "färdig" med soljus för idag.
Så jag drog för gardinisarna och lade mig ti rätta me läp.

Åah..så mysigt.

Jag har blivit en datanörd.
Men ah, jag är stolt.


Aja, inte värsta nyheterna,
men nu får ni iaf ett litet nys om vad jag gör om kvällarna
när jag inte bloggar eller läser era bloggar.







Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback