TräckID.

Fan, jag ÄLSKAR verkligen TrackID på mobilen.
Det är fett bra!
Endast en gång har den träkat upp fel låt.

Annars har det funkat varje gång jag spelat upp musik för min lilla mobiliño.
Så dumt att jag inte träkade i lördags när min absoluta favvosoca låt kom in the clöb.
Jag var för upptagen att dansa, vilket jag ångrar nu.
Äe, det var ju tråkigt.

Och inte kan jag sjunga låten för jag vet inte vad dom sjöng.
Aja, man har ju haft värre stunder liksom.

Annars har jag inget superkul jag sitter och håller inne på utan allt är..som det ska.
Är på bra humör, men en aning trött,
så jag tuggar töggömmi lite hastigt för att hajpa upp mig själv.
Njaam njaam njaam.
Åh, jag får nästan kramp i käkarna.
Ska till gymmet om en timma och svettas.

Hahah, just det..

Ang kramp i käkarna..

Träffade på en kvinna som bor här i området nyss.
Vet inte varför..men när jag var liten fick jag för mig att hon var en häxa.
Haha.

Men det var väl typ för att hon ser sur ut hela tiden, och alltid bar svarta glasögon.
Fortfarande.
Dessutom tuggar hon töggömmi sådär hårt att man undrar om hon inte får kramp.
Ah men det kanske är därför hon går omkring sur - för att hon har ont.
För att hon spänner.

Det har liksom blivit en ond cirkel.
O de e bara folk som ser - aka jag.

Åh, jag måste nästan be henne att sluta.
Som en tjänst.
Tänk om hon blir glad och hela livet öppnar sig på ett annat sätt för henne.

Hahah, har jag berättat om en man här på gården
som också bär mörka glajer hela tin?
När vi var små..(vi barna på gården.)
Då var det nån av oss som sa att han kunde se igenom kläderna med glasögonen.
Hahahah..så alla gömde sig när han gick förbi och rastade sina hundar.
Man fick alltid för sig så mycket när man var liten.

Jag är så bullsugen.
Men det är inte helg..

Ska jag?
SKa jag inte?

Äh! Ah men varå, jag ska ändå träna ikväll.
Amma do it.

........

I did it.

Jag värmde en bölle i mickrån va.
Höhö, inga konstiheeter! * Mickeöö, 39 [trättä-niiä]



Om man vermer i micron på typ 30 sek på HÖGSTA volym..
Så den blir alldeles mjuk och sladdrig.
Lite degig.
Det är då den är som gowdast.
Fast då krävs det att den inte är helt välgräddad som denna.
Jag älskar allt som är degigt..

Kommentarer
Postat av: Elsa



haha.. kom på en diss nu bara sådär helt evil

men ta inte åt dig













"Jag älskar allt som är degigt"





"dig själv eller?"

2009-04-06 @ 22:25:44
URL: http://bartendressa.blogg.se/
Postat av: Pascale

va tråkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

DU e största degklumpen.

värsta värstaste degisen som är helt degig.

2009-04-06 @ 23:09:25
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Elsa

haha, jag sa att du inte skulle ta åt dig o du går till personangrepp DIREKT.



2009-04-06 @ 23:13:01
Postat av: Pascale

hahaha äe men de va ju bara på skååååjj!

Jag sa med barnslig röst. fast det hörde ju inte du

2009-04-06 @ 23:14:37
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

nä nu har jag tränat i 6 h bara för det



gråtej lessen i ögat







nä , skojar... Äss a mättr a fäct va, så äter jag nybakad bulle från seven eleven ...



hahaa ...Hamna på fel 24/7 helt enkelt!



2009-04-07 @ 08:53:17

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback