Tuesday.

Idag har jag vare verldens besta person.
Om jag får säga det själv.
Äe, jag är liksom..bara så stolt över mig själv.
Nästan så att jag vill nypa i mina kinder.

Men, näei.
Jag ska inte jinxa min egen måod nu.
Så kul ska vi inte ha det.

Annars så har jag haft en rätt keff dag, för jag har nån konstig magsjuka.
Eller ah, har inga probs eller så, bara KRAMP i magen.
Precis bakom naveln typ.
Fett obehagligt.

Kunde typ inte stå rakt och nej det är ingen vilsen prutt.

Men det kan inte hjälpas.
Ska dra till gymmet alldeles strax och lyfta lite skrot.


Hahah abå kolla!:

[20:00:25] Hemlig person skriver: ok vi pratr senare do
[20:00:30] ppasc skriver: jes de gör vi

Jag skrev "jes".







Så där kunde det se ut i lördags.
Mm, värsta spegelbilden, jag tar orden ur din mun.
Hatar när jag får ofrivillig lugg.
Sådär HE! En lock som inte ens är en lock.
Det är sånt som kan ödelägga en hel bild.
Hahah..

Kommentarer
Postat av: lou

Kärlek till ditt hår!

2009-04-20 @ 22:22:40
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback