Twitter aint got shirråo-mee.

Jag har vart helhajpad hela dan.
Up n kikkin.

Och så nu ba.. ah, vad ska jag göra nu?
Har gjort alla mina dagliga internetrutiner.
Ni vet när man kollat alla bloggar man velat kolla..
Läst rubrikerna i Aftonbladet...
Kollat sin mail...

Kollat lite mer bloggar..
LETAT efter roligheter men bara, ah, inget spec.
När allt bara är som ett enda stort underbett.

Jag typ slösar tid.

Jag trodde liksom, att denna onsdag hade mer att erbjuda.
Men icke.
Vafan. Jag är ju ledig imorn.
Imorn kan jag lägga mig.
Haha..

Men ah, vad jag kan erbjuda er..
Någon måste ju kunna leverera, och är det inte ni är det jag.
Höhö.

Nää men hörrni!
Vad fan e måoden med twitter?
Alla snackar om det.
Det är det nya "fusion" liksom.
Jag tänker inte ens bother.

Det låter för mycket som kvitter för mig.
Fågelkvitter, eller kvitter som i kvittra aka det får kvitta.

Hela grejen säger bara: Neee, Pascale du gillar inte nymodigheter.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa nu googlade jag det.
Det är ju microbloggning.
Hellööööuww mamba keej!


Jag skapade fakiskt ett sånt konto, men det skulle aldrig funka för mig.
Jag har typ svårt att skicka sms till folk för att jag babblar så mkt.

Vad ska jag kunna säga på en mening liksom?
Haha, man ba, kom Jossan vi går*
Twitter e inget för oss.

Äe, nu ska jag googla "jag och jossan" och se vad som kommer upp.

Hahah, ah, det är sånt här jag ägnar mig åt om kvällarna.
Så kan jag sitta och fnissa för mig själv.

Ska googla carro o hitta en riktig carro.
Äe! Ska jag gogla alla mina karaktärer för att se om dom ser ut som jag tänker mig.



................................hold on 2 minutez.





Hahah..det var faktiskt kul.
Birgitta var sig lik.
Anita likaså.

Över lag så tycker jag smeknamn är så fula.
Ingen får kalla mig Passe eller nåt som är sådär. sluttar på e eller o.

Typ om nån heter Mohammed börjar alla kalla honom för Moe.

Några andraa fula smeknamn.


Andreas - Annte
Thomas - Tommpa.
Tobias - Tobbe.

Hahaha..
Markus - Mackan.

Hahahhah.. nääe nu ska jag fan äta en banan och sen ska jag sova.

Tänkte länka en bild på en Birgitta, men jag vågar inte,
för hon sitter mä i riksdan eller nåt.

Notera "ELLER NÅT"
*Jag vet inte, du veet inte, vii vet inte.
 Aldrig sett aldrig hört.

Hon sitter säkert och goglar sig själv hela dagarna.
Haha.
Men hon var iaf riktigt Birgittig av sig.

Istället kan ni få se bild på min syster.





Kommentarer
Postat av: cookie

haha, kom jossan vi går*



haha

2009-05-02 @ 21:27:56
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback