Frågor.

Höhöh, jag tänkte att jag skulle svara på frågor.

Det är ju ändå lite trevligt o så..

 

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lugn och underbettig.
Favoritgodis: Sura Cocacola-godisar.
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding.Sill på burk.
Kläder just nu: Grå mjukisar, pappas t-shirt.
Musik just nu: Danjah - My Love.
Vad sa du senast: "Ok, herrå".
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Det beror på hur man definierar..Typ stenåldern kanske, då hade jag fått leva ut underbettet ti fullo. Eller under romantiken. Fast ah, jag skulle nog inte velat leva under en tidigare epok än nu pga förtryck osv. Jag vill leva in the future!
Sommarplaner: Jobba, resa, umgås med mina nära. Glassa!
Fisk eller badkruka: Hahah..jag fattar inte. Badkruka är inte det då man är som en fisk i vattnet? Jag kan bara flyta, ej simma. Och hatar kallt vatten.
Saft eller alkohol: Äe, men det är väl trevligt med lite alkohol då och då. Dricker aldrig saft.
Hur många kuddar sover du med: En eller ingen. Använder typ inte kudde. Vill bara ha dom nära.
Favoritväder: Sol och värme.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Klassisk fråga. Min man, en båt..och..öö..ah, en machete om han blir jobbig. Hahah!
Spelar du nåt instrument: Ibland om det finns nåt i närheten.
Morgon- eller nattmänniska: I grunden är jag en nattmänniska. Men pga mitt jobb har jag fått ändra på mig.
Sparare eller slösare: Höhöh, jag är en rikig slösare.
Bästa film: Vet inte, jag kollar typ aldrig film.
Tror på liv på andra planeter: Hmm. Ja, det gör jag.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på mirakel: Det beror på hur man definierar ett mirakel. Är det ett mirakel så är det väl inget mirakel längre?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja det tycker jag. *Svaret är...........SANT.
Ser du på kärleken som ett misstag: Kärlek är meningen med livet.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Minst 2 små Pascallor som springer omkring. Åah..
Bio eller promenad: Beror på väderlek.
Är du kittlig: Ah, fast jag kan kontrollera och låtsas att jag inte är det så folk tröttnar.
Snarkar du? Jag andas väl tungt ibland.
Stjärntecken? Vattuman.
Rädd för insekter? Inte rädd, men jag gillar dom inte. Hatar gråsuggor.
Äckligaste insekten: Gråsuggor.
Största svaghet: Snäll?
Det här är jag bra på: Att vara mig själv.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att kunna trolla mig till olika platser.
Vad vill du jobba som? Jag vill helst ha ett betydande jobb där jag känner att jag gör nytta.
Chips, morötter eller godis? Guudiiz!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Min blogg är min dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Är redan tatuerad x3. Har haft piercing i örat men nu är den veck.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) För tillfället rent.
Gungar du på stolen? Näe, sitter i sängen.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Japp, har redan gjort det. En mini-bunji jump med skolan. Fast jag hatar åkattraktioner.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Beror på. När jag inte är på fin middag äter jag med den hand man inte får äta.
Är du rädd för blod? Nä, men jag vill inte få in någons blod i öppna sår.
Saltar du på maten? Ja.
Gillar du att sjunga? Ja, ensam eller med folk.
Anser du att du är stark? Hmm..i perioder. Känner att jag blir starkare med åren!
Brukar du sola? Ja, ibland.
Vad gör du om du får hicka? Hickar. Hahah..va tråki..
Röker du? Aldrig gjort.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Skulle aldrig få för mig att knarka.
Kaffe, te eller inget? Kaffe och te. Mest kaffö.
Har du en besatthet? Hehe, aa jag brukar ofta hajpa upp mig på grejer. Kan vara en speciell sorts godis, ett visst stycke i en låt som jag spolar tillbaks helatim, eller besatt i kärleken..

 


 

Höhöh, ah det var väl kul.

Nu ska jag fortsätta med mitt klädvikande.

 



En bild från förra sommarn.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du har aldrig hoppat bungy jump

2009-04-11 @ 19:14:10
Postat av: Anonym

sombehOverflickvAnner/" rel="nofollow">http://www.jesper.nu/filmer/wtf/4635-KillarsombehOverflickvAnner/

2009-04-12 @ 21:36:29
Postat av: Anonym

varför ska man göra otrevliga saker som hoppa bungy jump när det finns annat roligt-jag har aldrig fattat ...att plåga sig själv för att visa vad då o vem...hellre köpar jag..

2009-04-12 @ 23:52:58
Postat av: Lola

nu snor jag denna ^^

2009-04-15 @ 19:29:47
URL: http://itslolasblogg.blogspot.com/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback