Underbett.

Halåj peeps!

Kom precis hem för gott tänkte jag säga, och sa jag.
Men äe, så kul ska vi inte ha det.
Eller så tråkigt kanske man ska säga.
För det är väl inte verldens rowligaste att sitta hemma  hela livet.

Var och hälsade på mi mormor o shittchattade.
Haha, ah, det låter inte som nåt man gör med sin mormor.
Men, ah det gjorde vi.

Tidigare idag har jag gaddat in min daaaaiiiimooond.
hängt med kompis i stan, hängt med mig själv i stan.
Gjort grejer jag inte tänker berätta om osv.

Hela dan har vart aktiv och hell yä fun.
Fikat har jag också gjort.
Min kokosboll rullade av tallriken och ner på golvet.
Hade jag varit 4 år hade jag stannat till, kollat ner på den, fått underbett och börjat gråta.
Nu fick jag bara underbett.
Och en ny kokosboll.

Ah, men det har vart en bra dag.
Så jävla skönt att vara ledig.
Jag tycker mitt jobb är jätteroligt, och trivs jättebra med mina folkz.
Men äe, ledig måste man få vara.




Glömde posta inlägget märkte jag.
höhö..


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback