Update.

Hellöu!
Rändöm uööu, här kommer jag, som att ingenting har hänt.
- VAR HAR DU VARIT?!
Ropar du, darrig och arg, som att du skakar om mina axlar med bara rösten.
- Ute. Svarar jag kaxigt och försöker gå förbi.

Haha.
Jag fick så framför mig såhär nu när jag vare iväg ett par dar från cyberspace.
Det har inte varit pall.

Sitter nu och slafsar i mig fiberflingor med vaniljyoghurt.
Men det är något som är jobbigt.

Jag tog de sista flingorna ur paketet,
och då kommer ju automatiskt dom små små smulorna med.
Dom som inte klarat färden från kellogsfabriken till Ica (i detta fall Willys)
och som brytits av, mosats och blivit ti småsmuwlor.
Dom fick också komma mä in i min skål.

Nu har dom mjuknat och sugit i sig yoghurten.
I sin följd har jag alltså fått en stor klump i mediumrare bajskonsistens.
Jag undrar om det är såhär det känns att tugga bajs.
Usch, det undrar jag inte alls.

Igår hade jag, Lillbella och Morris, mina små brorsbarn mysdag utomhus.
Vi åt pizza och hade picknick med bullkalas i parken.
Äe, det var kul.

Nu ska jag möta kusin E:et i stan.
Det är ALLTID nåt man absolut måste köpa efter löning.
I mitt fall är det nu, skor, tofsar och en nagelfil.
Och pännies, för jag orkar inte ta tvättid.

Kommentarer
Postat av: E:et

du köpte nästan inget som du behövde köpa ...haha okej shuws da

2009-04-26 @ 18:13:12
Postat av: Pascale

Joo, jag köpte saker som jag kom på att jag behövde! Pännies behövdes inte, för jag håller på och tvättar nu=). det var bara nagelfil jag glömde o köpa. Men det är inte NIINUUUNIINUUNIIINU akut!

2009-04-26 @ 18:53:34
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Fatima

Min kompis brukar alltid sitta och lasa din blogg. Hon skrattar hogt och verkligen njuter av dina inlagg. Jag har sagt till henne att kommentera sa att du ska veta att du har ett troget fan men hon gor aldrig det. Men nu vet du. Inna alskar din blogg! :)

2009-04-26 @ 19:19:24
URL: http://foljfatima.blogg.se/
Postat av: Pascale

Hahah ååaah! Inna vad KUWL! Jag blir verkligen glad över att jag har trogna läsare!

2009-04-26 @ 22:40:28
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback