NY BABYLÄP!

Heloo heloo everiboddi! *zoubida.
(Cookie o resterande hajjar nog måoden, ni andra kan youtuba om ni vill.)

Som ni kanske märkt har jag alltså haft påsklov.
Och, det behöver ju alla ha ibland.
Höhö.

Har festat och uuööuw käkat glass ti frukost 2 days in a row.
Ah, levt lediga livet liksom.

Så så var det med det.





OKEJ.

Så skrev jag för drygt 3 timmar sen men jag glömde att posta det.

Jag har hunnit åka köpa ny läptop nu.
En Fujiutsu Siemens.
Aså. Hahah.

För att göra en lång storry kort, inte för att jag brukar
kunna göra det men ah, ill give it a try..

Denna dator, nya alltså, den var fin o allt tyckte jag.
Den bästa som jag ville ha.
Elgiganten köpte jag den på.
Men när jag o pappa åkte till MediaMarkt,
så fick jag syn på en likadan, fast mindre och
snyggare design - fast mindre hårddisk osv va.
(2000 spänn dyrare.)

Och DENNA, min nya som är hemma här hos mig nu.
Förpackningen var öppen aka nån har väl köpt den o lämnat tillbaka.
Det är inget fel på den eller så.
Och ah, jag fick den för 1000 kr billigare.
Men ändå.

Dom saa att den inte varit använd, men jag såg typ att nån vart där o pillat.
Och då blev jag förargad och ville inte se den mer o försökte hitta fel etc.

Jag blev typ sådär, näe, den är föresten inte fin längre!
Och sköt bort den framför mig typ som om jag vore 5 bast o den var ärtsoppa.

Tänk vad hemskt ifall jag skulle fått en bejbis o ba:
NÄE, bejbin e inte så fin!
Jag tänker inte amma den!

För jag kan ändå få för mig sånthärnt.
Äe, det är lite läskigt med mina humörsvängningar.

Fast nu börjar jag gilla min dator.
Den e black n wite.
Lite som mig då.
Och aah, den har kraftfull prestanda inte för att ja vet vare betyder men iaf.
Det låter ju bra liksom.

Ah, men den är jättebra.
Vad ska den heta?
Jag satte namn på den som Babyläp.
Men jag vet inte.

Det är lite känsligt detdär med just att döpa nån efter någon annan.
Typ som att ah, bara för att min förra kille var latino
kan jag aldri i livet säga pappi ti min nuvarande.

Hahah, inte för att jag någonsin kallat någon för paapi.
Men ah, ni hajjar.
Höhö, liite humor får man väl ha.

Näe, men ah.
Babbel babbel, tänk er att istället för att ni behöver höra
på mitt snack - för såhär hade jag pratat utan stopp
och punkter om det hade vart irl.
Men nu har ni bara läst, dvs om ni ens har läst.


Leo citerar:

"Den är ändå fin.
Aså den är klassig.
Det är som en tjej som e fin, faast, hon behöver inte klä sig sådär...proäktiv.
Hon kan ha sin klass för att ah, hon har mkt i hjärnan, sådär, ah vad!"


Ah, ni ser.

Min dator är som en självsäker tjej.
ABO! Den är som jag.
SHIT! BLÄK N WHITE.
Klassig!

O MY GOD! THIS ONE IS JUST LIKE ME!

Kommentarer
Postat av: Mika

va yeay. Jag vill fan oxå köpa en. Alonso gjorde ju sönder min...

2009-04-14 @ 14:10:06
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Anonym

alonso får köpa

2009-04-19 @ 03:16:45

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback