Toalettinkräktare.

Imorse när jag kom in på jobbet så var allt lugnt.
Jag hade fortfarande in hörlurarna och lyssnade på bum bum soca.
Var typ den första inne på kontoret och ah, inget var en grej.
Hängde av mig.
Satte på datorn och gick in på toa....
*Torrrrriii tooooriiii tooooorrriii (ni vet läskiga skräckfilms-soundet)
Den ba kom direkt när jag öppnar dörren till toaletterna..

Kolla...



Någon har vare inne på MIN toalett!
Jag som hade blivit helt slapp o grejer.
Ja ba: Ååaah dehär e min toa! Min toa i helaste världen
o jag behöver inte ens lägga papper när jag sitter.
För ah, DE EEE ÄNdå min toa!
Men ah, nu får jag börja kissa i nitti grader igen.

Hahah, jag vill typ skriva en lapp på dörren.
Ge faaan i min toa!


FATTARU REE! HÖRRRÖ!

Fast det funkar ju inte riktigt så..

"Äe dom häär toaletterna är ju till för allmänheeten va.
Nä men ja mennar, inte sKa väl viii gå och hålla oss på grund
av att duu favoriserat en viss toaleeett va!
Utan, deee ee inget som viii kan ta del av o ansvaaara för
*stammning....u..u..u-uutan dee ee ju i så fall öpp till styyrelsen
att bestämma huvuvida duuu ska få ha egen toalett.
Och huur vi ordnar det me tillgång till oss andra, ja menar..
det ska ju i så fall vara rättvist för allaa, ja menar..."
(And it goes on an on..)

Så skulle Bengt, 47 sagt med allvarlig ton.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback