Zouk på radion!

Asååå..VÄLKOMMEN ZOUK till Sverige!!

Tänka sig!

Igår i bilen hörde jag nåt skumt på radion.
Ja ba: Hoooooold uP!

Va erehär??
Ere din CD-skiva?
Ere radio?

ERE RAADIO?!


TräckID nuuu!
Så jag fumla fram mobben direkt och börja träka.
Aså åaah, ni förstår inte vilken kärlek det var.

Jag har verkligen tjatat om att zouk borde bli så mycket större.
Uppskattar verkligen typ. Mosquito och Bar Brazil i Stockholm.
När dom klubbarna är, med Thomas Gylling.
Sprider sån glädje.
Och får mig att typ aldrig stå still.

Äe, det är glad musik!
Aså inte såndär typisk junkanoo (kki).

Annars så ah, har haft en bra och "håll igång-dag"
Har efter jobbat kastat frispi med Lil'D.
Och sen var jag i Skäris med Momz.
Vi var inne på en klimakterieaffär och då blev allt så jobbigt, så jag ville hem.
Haha!

En klimakterieaffär är en klädaffär för bara Anitor och Birgittor.
Jag tål inte sånna affärer.
Men tänk att ah..nån gång måste man nästan handla där själv.
Min tid kommer.





Titta!
Lilla kalendris har äntligen kommit till min värld!
Gullig va?
Den ska va som min högra hand i livet typ.
Eller ah, på jobbet.
Eller NÄEI! I livet, för jag är ändå stor nu.
Höhö *vuxenpoäng
Jag har aldrig ägt en kalender förut.

Och så köpte jag en Nike vattenflaska.
Äe, det är sånahär smågrejer som
sprider lite glädje, typ peppar en att gymma.
Det är just därför jag gick idag (inte)



Kommentarer
Postat av: cookie

HAHAHA nääe! klimakterie affär! fyfaan usch. dom har inga stolar så man ville sitta på de låg borden med tröjor o skärp på

2009-04-20 @ 09:49:31
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Pascale

Hahah, butiksägarna(alltid en kvinna me typ kortklippt page lite sådär hooleyy högt på huvudet, o typ blonda slinger i o alltid läppstift) Hon kollar alltid på en som att man är bajs. sådär rynkar på näsan o frågar inte ens om man behöver hjälp. Bara pratar om vad dom fått in som e nytt. o så står dom och fingrar med sina ringar på fingrarna. VISST ÄR DET SÅ?? JAG Bara dör av mig själv att jag vet att det är så!

2009-04-21 @ 22:30:17
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback