All alone, silver stalone.

Jag har precis insett att.
Jag är som ett streck.

Jag har bara varit för mig själv sedan kl typ *kollar armen där klockan ska sitta.
PRICK 11, eller nåt.

Hahah, det är roligt med folk som e sådär,
Aaaaaa-ahh....äääe...när kan de ha varit?
*Kollar klockan, kisar, drar ifrån armen, och drar in hakan en aning.

Bosse, 54.
Det är just det där, jag älskar med Bossrar, 54.
Alltså, en Bosse, flera Bossrar.

Att dom gör så.

Igår höll jag middag för maken.
Förrätt, huvudrätt och ingen efterrätt.
Efterrätten var bion.

Shiiiet, man får nöja sig.
Lite läsk o pockorn.

Jag gjorde bruschetta.
Aså faaaaaaaaaaaaaaaaaan vad gott det var.
Har jag nämnt att jag är typ. värsta bästa kocken.

Ah, nu ringere här, brb.

Updatering

Ah, jag gick ut på centrumpromenad samtidigt.
Köpte mjölk, prosciutto och en violtablettask.

Hahah, finn ett fel, märkte ni att jag skrivit SILVER stalone?
Det gjorde inte jag.

Nu ska jag göra brushetta till mig igen,
eftersom jag faktiskt köpt färsk basilika för
första gången i mitt liv och känner att ah,
då skare fan bli färsk basilika ti midda ida igen.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback