Elaka kommentarer.


Då och då händer det att jag får en anonym kommentar.
En lite...ah, elak, spydig, taskig, u name it.
Då är det alltid min mamma som ligger bakom det.
Alltid.

Hon känner inte ens att hon behöver skriva sitt namn,
eller mamma.

Och jag kan direkt läsa av om det är hon, på bara en mening.
Haha, aså hon vill dra ner mig.
Typ, döda min bloggstämning.

Eller ah, jag kan ändå skriva lite elaka inlägg ibland.
Grejer som får en mamma att häpna.
Men det gör ingenting.

Fast den dan, då jag får en riktig elak kommentar.
Då kommer jag nog inte ta åt mig lika hårt.

För min mamma förbereder mig ifall det nån gån skulle hända.
Jag är liksom, härdad.

Så KOM!
AH VAD!





Kommentarer
Postat av: N E T T

naglarna blev verkligen skit snygga :D

2009-08-14 @ 18:19:37
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Anonym

du tål ingen kritik,men jag tror att det ingår i uppfostran..om jag ser att du driver med folk eller har roligt på andras bekostnad så måste jag säga till,behandla andra så som du själv vill bli behandlat..tänk på att du oxå kommer att bli gammal o ha hörapparat tex...mama

2009-08-15 @ 08:00:56
Postat av: cookie

haha ja jag vet, men mamma är alltid så listig, man ser att det är hon som skriver. liten filifax där!

2009-08-17 @ 01:17:27
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback