Jag är en fylld paprika.

Tjaaabaaa!

Sitter just nu och äter fyllda paprikor.
Lagade det igår kväll till mina föräldrar.
Dom har varit på solsemester i hemlandet.

Fan vad duktig jag är.
Jag måste fan ge kred till mig själv.
För ah, jag har bara dedär i mig.
Känsla för kryddning osv.

Det ba, kommer naturligt.
Fast jag har lite probz när jag står i affärn och ska välja mellan typ, märgpipa eller högrev.
Vilket e bäst liksom.
Sånt har jag ingen aning om.

Men iaf.
Ah, fyllda paprikor e gott.
Bara me grön paprika, och kanske några fyllda tomater,
för att festa till det lite *latino-axelskak.

Fan, jag är lite dum faktiskt.
För det är superfint väder och jag sitter liksom inomhus och tittar ut på det fina vädret
istället för o gå uuut, andas frisk, varm? luft o typ, njuta.

Fast jag ska ut nu ba före.
O köpa Calippo cola.

Hej på er!



Kommentarer
Postat av: lio

ja lana ida så tung e ja

2009-08-08 @ 22:46:28
Postat av: Anonym

jätte goda paprikOR

2009-08-08 @ 23:43:58

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback