Aaaaarseeeiinööl!

Kaaawaaaiiii!

Hahah, jag brukar läsa Foki's blogg.
Och alltid när jag går in där, så hälsar jag på mig själv högt.

Kawaaaiiiiii!
Och så blir jag glad.

Just nu är jag hos Liow och chillar.
Snart ere fopollsmatch o då existerar inte jag.
Men det är kul nu, så länge det varar.
Så jag ska inte sitta här och bloggera.
Life is short.

Hej på er!

Hahahah faa-an dåå!!
Jag goglade på "sexy soccer player"
Men då kom det sexiga chejjer o äe, så kul ska vi inte ha de.
Jag som tänkte va retsam och finurlig.



Men titta här då.....




Dääär har vi denn!
Den här ska jag printa ut och sätta upp på dörren.
QUZ IM JUST A TIIINAGE DURTBAG BEJBY!

Ah, varå jag gillar också fopoll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varfor ingen skrev"vilka muskleeer"

2009-09-01 @ 02:29:24

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback