Onlinespel är det bästa jag vet.

Jag är som en tonåring här på bloggen.
Kommer och går som jag vill.

Men ah, det är ingen grej fö mej. (Oh, de rimma!)
Fast kanske för er.

Jag vill ju ha er o ni vill ju ha mig.
Så jag ska sluta vara trotsig och åka moppe me en äldre kille.
Inte för att jag gör det men det känns tonårigt.

Så vad har jag gjort da, ah..jobbat och
när jag inte jobbat har jag spelat onlinespel.

ONLINESPEALL HÖHÖ!
Det bästa jag vet.

Ja ba älskar onlinespel.
Jag har köpt skyhöga skor också.

Dessa:

(Vänta ska ba gogla...)



De guwla skorna bakifrån är det.
Inte så bra bild.
Dom e som styltor.

Näe, nu gav bilden ingen rättvisa.
Vänta.



Dom e som en blandning av styltor och träskor och Rihanna och Bajonsi.

 




Kommentarer
Postat av: cookie

dom ser ju skit fula ut från den vinkeln, jag tycker inte dom fick någon rättvisa

2009-09-01 @ 22:52:13
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Elsa

håller med cookie



Rajänah o bäjonci skulle definitivt agree äs well!!

2009-09-02 @ 00:25:55
Postat av: Pascale

mehh! orka. oK, ska ta en kickäs bild merom i rätt kläder o i rätt vinkel o i rätt allting.

2009-09-02 @ 00:27:37
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback