PÅ SPA.

Jag tar nu ett djupt andetag med hela bröstet och säger hej.
Har haft en lugn och stillsam dag.

Jag och Leo fick flipp efter gårdagens bravader.
Uööuw, uwteliv, clöb, peoplez.
Så vi kände att vi behöde vila upp oss.

Leo ba: Come ooaan, lets take a...öö sista minuten!
Så börja han ringa massa resebolag o kolla
om dom hade en resa för oss idag.

Jag blev helt sådär;
Meh meh! Mi mamma o pappa raa, jag måste säga till dom!
Men det fanns inga sista minuten kvar.

Så vi goglade på olika spahotell och hittade denna.
Kollade vilka priser dom hade osv.
Ur högtalarna börjar japansk lugn musik strömma.

Vi blir lite impade och kollar vidare på sidan.
Hela tiden hör vi musiken, tonerna, ljudet
från stillsamt vatten som tar våra sinnnen till en annan dimension.

Efter två minuters på hemsidan inser vi
att vi faktiskt inte behöver boka någon behandling.

Vi släcker ljuset och lägger oss sakta
på sängen och andas djupt, med hela bröstet.
Vi blundar och låter oss föras med till en annan värld.

Plötsligt har vi benvit morgonrock på oss, och tofflor.
Tofflor har vi.
Vi tassar runt  i våra små morronrockar
och viskar kawaiii, respektfullt till varann.

Haha, ok skoja, där kryddade jag historien lite.
Äe, så kul ska vi inte ha det.
Men ah, ni förstår ändå min måod.

Efter vår bekväma hemma-spa behandling toppar
vi upp med att åka o käka lite sussi.

Jag rekomenderar alla att göra denna behandling.
Det är bra för både kropp och själ.
Så ta nu lite tid för er själva
och njut av musiken på deras hemsida.

Konichiwa!



Kommentarer
Postat av: Fatima

Hhaha. Yasuragi är så himla nice och stillsamt. Man känner sig verkligen som en ny person. Fick det i present av en kompis. Mn hemma spaär mysigt det också.

2009-08-24 @ 00:30:45
Postat av: cookie

haha kawaiii.



alltså a, idag hade jag fotmask. FATTA.

2009-08-24 @ 18:55:40
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: cookie

haha kawaiii.



alltså a, idag hade jag fotmask. FATTA.

2009-08-24 @ 18:55:44
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Mika

hahaha

2009-08-26 @ 20:24:43
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback