Ät the djym.

Jag skippade dagens träning.
Hade bokat tid med brorsan.
Alltså tid då vi skulle mötas upp på gymmet.
Kl 10.

Kl 8.25 får jag sms av honom..

- "Om du vill träna tidigare är det bara att säga till,
jag är vaken redan =)"


ÅÅ, då  fick jag så dåligt samvete, för han hade vaknat hajpad.
O jag med egentligen, men ah jag är inte värsta kurdatleten.
Så jag borde ta det lugnt.
Har ändå värsta träningsvärken.

Hahah, aså det var en bauta-stor kille där på gymmet igår.
Som tog på högsta vikt på alla mahoiner o gjorde snabba
rörelser o ba släppte handdtagen FETT snabbt så de lät
i hela lokalen när han var klar med sitt set.

Och ah, då e jag sådär, aså,
det är så mahoinerna går sönder föfan.
Om de e så tungt att du måste KASTA av dig hantlarna
så borde du kanske fundera på o ta lite mindre vikter nästa gång.
Men ah, alla gör ju litte zom dom vill.

Jag o Alex började igår med att köra fullbary-machine.
Ja tänkte typ att det var en tjej-maskin.

Men den är ändå fett poppiz hos killar.

Alex berättade att han en gång såg en kurdkille
köra fullbary-machine sådär spänd me armarna framför kroppen.
Som att han bar kylskåp.

Sådär: Ey brur vad händer?
*Hälsa me handen framför bröstet, dunka i ryggen o samtidigt kolla bort.

Hahah, så nu anstränger Alex sig för att själv inte se ut så.

Hahah, Älx har ju flyttat till de lite..höhö*harkel
fiinare trakterna av röda linjen.
Vår 6årige brorson ba:

- "Aaalex, sen du flyttade till blablablaa så använder du bara vita kläder."

Hahahah!
Det är typ sant.

Förut hade han FUBUbraller o ba. IM BAAALLYYYN o dunka i korg samtidigt.
Men nu har han lacostepajamas typ.
Och sovluva.




Här visar han hur jag ska få bort mina visparmar.

Kommentarer
Postat av: els

vad är visparmar?

har jag visparmar?

2009-08-13 @ 10:28:32
Postat av: Anonym

du har alltid haft en nypa avundsjuka mot din bror

2009-08-14 @ 13:08:22
Postat av: Pascale

Ser inte det avundsjuka i inlägget.

Och varför skulle jag vara det?

Kanske har du favoriserat honom för mycketm mam4o!

2009-08-14 @ 15:41:39
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske det

2009-08-14 @ 16:00:03

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback