Spruta i kacka.

Hellöööuw!

Idag har jag låtit mig vaccineras.
Hepatit A och B.

Så nu är jag ett steg närmare tanzania.
Eller två förresten.

För biljetten betald är numero ett och nu ere väx.

AAAlltsåå vaccination, inte brazillian.
Äe, så kul ska vi inte ha det.

Hahah, när jag satt där i väntrummet såg jag folk komma ut
ur ta spruta-rummen helt belåtna.

Men jag såg aldrig några plåstrade armar.
Så jag började fundera där ett tag
ifall man skulle ta den i rumpan.
För det gjorde ju Roland i Torsk på Tallin *Oh gu vare spännör!"

Jag var nästan redo att dra ner brallan när jag kom in.
Men så bad vaccineringskvinnan mig
att sitta på båren och ta av mig tröjan.
Det var nästan så jag blev besviken.
HAHA skoja!
Men de kunde ha varit.

Iaf, ska kolla på film nu.
Män som hatar qvinnor.

Godernatter!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.

2009-09-04 @ 22:30:10

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback