Underbettsfasoner.

He-heej!

Här sitter jag, med bar överkropp som en säck potatis.
När jag kollade ner nyss upptäckte jag att
jag såg ut som en medelåldersgubbe.
Med ölmage o små hundöron till tuttar som vilade fint på magen.
Hahah, fan vilken skillnad det är från när man sträcker på sig.

Min mamma har så länge jag kan minnas ropat:
Strek po dei!
Med sin bulgariska dialekt.
Ah, men ni vet, sådär bestämt som bara balkanfolk kan göra.

Och ah, jag borde verkligen sträcka på mig,
för ibland, när jag kollar bilder på mig
(Som man inte är medveten om)
Då ser jag typ ut som en neandertalare.
Hahah.




Höhö, äe, sträcka på sig bör man annars dör man!
Näe nu tog jag i.
Men mn blir ju så mkt ståtligare när man är rakryggad.
Hela ens utstrålning blir liksom, mer utstrålad.
Tänk er, kutryggig med underbett.
eller rakryggad o överbett.

Då är överbett bättre.
För då ser man glad och överraskad ut.

Äe, nu ska jag lägga mig, märker att jag bara irrar.
Har vaknat tidigt idag och gått till gymmet med bror min.
Sen har jag jobbat hela kvällen.

Imorn blire samma måod.
Godernatter på er!

Kommentarer
Postat av: cookie

haha mina tuttar vilar alltid på min mage. det har nästan gjutits ut en tuttform

2009-08-11 @ 23:58:39
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

pascale raka dig

2009-08-12 @ 15:04:35
Postat av: e

amenguuuh, den där bilden på den där neandertalartypen VERKLIGEN hur jag känner mig ibland.



Dvs en aaaaaaaaning stel i nack- och axelpartiet liksom

2009-08-13 @ 10:29:57

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback