Hej tjejer, grabbar, stalkers, everyone.

Hej..
Fan, jag blev bara så omåodad o skriva för ett tag.

Tänk hur mycket man delar med sig på nätet.
Det finns faktiskt knäppgökar där ute som också läser.
Man kan ju liksom inte filtrera bort dom.
Äe, det är lite knepigt ibland.

Annars är allt bra.
Det är fan SJUKT varmt ute!
Värsta hajp.

Igår köpte jag en sinnpaj på rea.
Fan va gla ja bläv.
Helt varm i hjärtat.

Visserligen har Elsa köpt en likadan
för några månader sen.

Så jag är bara en liten härmis.
Men de hoiter väl jag i! (punk äs nigga)
Vi kan rocka dom båda två i liksom.
Olika utseenden.

Vi ser ju faktiskt inte ut som tvillingar.
Och alla går ju typ omkring i likadana kläder.
Antingen är du en klassisk tjej,
en second-händ-tjej

....eller en lumidee oh oo oh oo oh oh-oh-oh-oh-oh-oh-tjej.

Jag är en Lumidee.
Haha..
Elsa är en klassisk med INSLAG av lumidee.

Cookie är en Lumidee med inslag av second händ.

Meh åaah..nu sökte jag lumidee på gogel.
Hon hade liksom ingen klädstil man kunde identifiera.

Men ah, jag menar ju egentligen att man
kan sjunga lumidees låt
när man har på sig kläderna.

Så det enklaste sättet för Dig att pröva om du är en
lumidee-tjej är att ställa dig framför spegeln och dansa o sjunga :
Oh, oh ohh-ååå!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Eller så tittar man i spegeln och är en Gunilla...

2009-08-06 @ 13:38:56
Postat av: Elsa

Hhahahah word på Jessica, för det mesta känner man sig som en Gunilla



fast ibland sjunger man bara: "no one on the corner has SWAGGA LIKE US!" O så nyper man sig själv i tyget runt axeln o drar in läpparna i munnen , ner me hakan o rynkar pannan o tittar ut uppåt out in the nowhere o ser nöjd ut



Ah o föressten: jag HATAR DIG FÖR ATT DU KÖPTE EN LIKADAN SKINNJACKA SOM MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



näh, men ring först om vi ska ut bara



2009-08-06 @ 17:03:12
Postat av: Pascale

"no one on the corner has SWAGGA LIKE US!"



hahahahhahha! aa ibland känner jag mig så också.



Jessica - hahah, ah dedär har man ju kännt ett par gånger. Fast mest om man gör underbett med flit. även om man e lumidee och lägger till underbett då blir man en gunilla.

2009-08-09 @ 18:47:15
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback