Linsovi, po bulgrski.

Ibland är man baa så himla glad och duktig och alert.
Idag är en sån dag.

Jag vaknade upp bredvid min fina man.
(Det borde finnas en gräns för hur hoär o galen man kan va.)

Fast det finns det typ inte.
Inte för mig iaf.
Men ah jag ska inte rubba det i era ansikten.

Haha, usch, jag hatar dedär ibland.
När ens kompisar e singlar o helt miserabla.

Eller om man står o pratar me nån killä
på klubb o ens kompis e sådär : - "Kom Jossan vi går."
Det är så typiskt tjejigt.

Iaf, hade bestämt igårkväll att jag skulle pallra mig iväg ti gymme idag.
Så kl 9:30 var jag på plats.

VÄÄÄÄÄÄRSTA HAJPAD!

Har typ aldrig sett mig så på förut.
NI HAR inte sätt mig så hajpad!
INGEN HAR!
Ja ba, såg mig själv i speglen o ba, oj ere där jag som springer i 28 minuter?

Jag ba, träna som om det inte fanns någon morgondag.
Och sen har jag spelat wii.
FETT kul.

Och dessutom har gjort fina nawglar på mig själv.

Snart ska jag iväg och bråka med min jävla optiker.
Har fått feltillverkade endagslinser.
Det har liksom blivit två linser på varandra.
Kan ju aldri va chönt för ögat liksom.
Eller, det ÄR inte chönt!
Jag provade en i ren desperation
eftersom jag redan förbrukat den i o me själva öppnandet.

Har redan varit där förra veckan för att byta.
Men har nu upptäckt att de andra paketen
innehåller också en massa dubbletter.

Dom ba, ah men kom tillbaka om du hittar fler.
Ah, de e inte så lätt för en halvblind person för o se skillnaden.
Dom ba, förväntar sig att jag ska kunna
avgöra tjocklek på lins igenom förpackningarna.

Har öppnat typ 7 engångspaket som jag fått slänga direkt.

Fan, FUCK dom!
Nu blir jag forbannat när jag tänker på det.

Det är fan inte min uppgift att kontrollera linserna jag köper.
Dom ska ge mig rätt!

DÄ ÄINGEN BRUBLEM SKA-EEI VARA TILLE MIEEG!

DEE... UPTICK-SHOP DOM ZKA GE TILL MIEE...SERVICE....BEZTA!
FIFAN..

Vi go äinte til dom längri.
Häbibbi dä ingen brublem vi skä hittä, ännän uptick-shop.

.....Finnz ännän.

Säger min Irakiske farbror.

Jag får inte gå dit själv, och jag får heller inte bråka.
Han fixar det.
Oj, nu blev jag helt inne i min egen måod.

Äe, men gå inte till Hötorgsoptik.

Dom gillar vi inte.



Fiwnt va?

Kommentarer
Postat av: N E T T

åhhh, hahah vill också ha lånag och frecha naglar.. men kan inte.. och pallar inte pejja 500 spänn för plast och lack!!!

2009-08-10 @ 18:49:57
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: lou

daaamn hur har du gjort de där? :O

2009-08-10 @ 20:39:23
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/
Postat av: Elsa

guuuuuuuuuuuuuuwafieeena!

2009-08-11 @ 11:15:21
Postat av: Emma

SJUUKT SNYGGA!! Gissar det var galet pilligt att fixa alla prickarna!

2009-08-14 @ 18:28:27

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback