En gardin, flera gardiner.

Igår fick jag ryck och åkte till IKEA för att inhandla lite praktiska saker.
Köpte galger, Antonius-hyllor.
Hahah, Antonius..det var bara därför jag köpte.

Nä ba skoja.
Jag hade redan en antoniushylla och så fick det bli en till
som jag praktiskt satte ihop med den andra.
Köpte också ett sängöverkast och lakan.

Idag var jag inne på Indiska och blev sådär..
Mjaah, men när jag ändå håller på kan jag köpa ett par fina gardiner.
Så köpte jag ett par. (trodde jag)
I lila färg.

När jag kommer hem märker jag att det bara är EN gardin.
Inte två.

Vem fan säljer EN gardin?
Det är som att sälja en sko.

En strumpa.

Nu måste jag pallra mig iveg och köpa en till gardin.




Aså näei, nu när jag kollar ser det helt sjukt ut.
Är det verligen möjligt att de ska sälja EN gardin?
Äe, jag måste fråga Indiska hur de tänkte där.

Vi e inga barbarer heller.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men liila gumman du er så guligt..

2009-08-26 @ 07:41:32
Postat av: Mika

haha men det är typ så, med en jättemjukröst som att allt i livet är underbart "men i Indien har man bara en gardin"

2009-08-26 @ 20:26:29
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: cookie

hahahahhahaha neeej. shit. jag hade dött

2009-08-28 @ 20:59:53
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men vad i helvete uppdatera ngn gång!!!!!

2009-08-31 @ 21:57:55

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback