Elo Swiden.

Eloo!

Hoppas alla ni mår bra, jag mår fortfarande super.
Vi har fixat i huset hela dan.
Nu är vi tillbaka på hotellet.

Man måste inte tvätta bananerna, förresten.
Men alla frukter är väldigt klibbiga och så.
O de kanske finns en o annan spindel på dom.
Äe, man vet aldri, så de e lika bra o wash the bananaz.
I annat fall blir man kladdig om händerna när man äter.

Alla killar här har beigea CAT-skor.
Haha..eller ahh typ TIMBALAND-skor.
Det är typiska black man-shoes.

Imorn får jag berätta mer.
Bla om när bilen pajade och när när vi träffade mannen med machete.

Stay tuned!
Men halå, jag är lite besviken.
Ni kommenterar inte o här anstränger jag mig
med att ni ska få bröd o vatten aka blogginlägg.

Äe, bättre kan ni!
Jag bloggar ju fan bättre nu än vanligt.




 


Kommentarer
Postat av: Paula

men ja fortätt blogga! Får ju höra mer om Tanzania nu än jag någonsin fått höra av familjen Mhina! haha

2009-12-18 @ 23:08:21
URL: http://sinkkos.blogspot.com
Postat av: Elsa

man hinner jö inte mää!

du blöggar så himla snabbt jöööh!

öööh!



det är jallafall jätteroliwt att du bloggar mycket!

2009-12-19 @ 08:14:38
Postat av: Jessica

Vad kul ni verkar ha det ,Bella och Morris hälsar jag läste högt för dem om äventyren i Afrika. Blogga på baara.....Puss och Kram Bella Morris Jessica VAlter

2009-12-19 @ 10:34:10
Postat av: brurs

Jag vill ha en mango i julklapp

2009-12-19 @ 14:32:37
Postat av: helena

Jag vill också ha en mango i julklapp.

2009-12-19 @ 15:22:10
Postat av: Anonym

Paula du har inte varit intresserad...

2009-12-19 @ 21:59:23
Postat av: cookie

haha jo men det är skit kul o läsa! kör på bara! puss o kram

2009-12-20 @ 16:40:26
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback