Hemma e bezt när ute e kallt.


Hej.
Jag lyssnar på reggitåni.

Tycker mest att reggitåni är jobbigt.

ROMPEL SOELO!

Det finns så många låtar men få bra.
Samma sak med Soca.

Men jag har fastnat för två låtar nu.
Så här sitter jag nu, helt helt ren, nybadad.
Låg där i badet länge och redde ut mitt hår o allt sånt.
Kommer sakna att ha badkar i nya lägenheten.
Får komma hem ti mamma o pappa o bada ibland.

Har provat ut min garderob o vandrat runt i bikinis o dansat lokito.
Och nu dricker jag te och funderar på att äta upp Leos julkalender också.
Har redan ätit upp min.

Mamma har lärt sig i år, att det inte går att köpa julkalendrar enbart för barnen.
Vi andra vi vill också ha.
Vi e också människor.
Vi tycker också om choklad.
Vi vill också öppna luckor.
Vi vill också känna känslan av att äga en julkalender.

Så detta år fick ALLA en julkalender.
Hahah..

Äe, det gillar vi.
Thäts wassöp.





Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback